Замовити зворотній дзвінок

Є запитання? Замовляйте дзвінок - менеджер компанії зв'яжеться з Вами найближчим часом

Замовити зворотній дзвінок

Дякуємо за Ваш вибір!

23 квітня пройде вебінар Кадрові питання у 2021 з Галиною Казначей

Постійні зміни в трудовому законодавстві уже сприймаються як випробування на витривалість. Цього разу приводом для нашої зустрічі є поява розподілу між дистанційною роботою та надомною. «Вдосконалення» поняття гнучкого режиму робочого часу. Також безумовною топовою темою є запровадження електронних трудових книжок. Ще один важливий момент - початок відпускного сезону, тож кадровику потрібно бути в тонусі. Докладно зупинимося на питанні роботи неповнолітніх і поговоримо про практику та працевлаштування. Й обов’язково розглянемо питання перевірок Держпраці, тим паче що інспектори тепер ходять не лише за «скаргою», а й за планом на 2021 рік.

  • Алгоритм оформлення відпусток для кадровика: авторська методика.
  • Що має бути напрацьовано для відпусток у кадровика з початку року?
  • Що таке «відпускний стаж» та як його рахувати?
  • На які відпустки можуть претендувати працівники?
  • Як правильно працювати з графіком щорічних відпусток та коли повідомити про відпустку, аби працівник таки в неї пішов?
  • Коли працівники пишуть заяву на відпустку та кому й коли не можна відмовити в наданні відпустки?
  • Як оформлювати накази про надання відпусток?

  • Як по-новому називається гнучкий режим робочого часу?
  • Що це за документ - письмове погодження між роботодавцем та працівником про застосування гнучкої режиму?
  • Що таке обліковий період при гнучкому режимі? Яким документом встановлювати обліковий період? Новація, якої не було раніше.
  • Як встановлюється гнучкий режим працівникам?

  • Правила встановлення дистанційної роботи та документальне оформлення.
  • Типова форма трудового договору для дистанційної роботи.
  • 2 в 1 - дистанційна робота та робота в офісі: поєднання можливе!
  • Гарантований період вільного часу на дистанційній роботі та як врегулювати це питання?
  • Коли працівник може вимагати встановлення дистанційної роботи?
  • Різниця між дистанційною роботою та надомною.
  • Реєстраційні листи робочих завдань, доручених «надомникам»: що це, як виглядає цей документ. Зразок та рекомендації щодо застосування.
  • ПВТР для надомника.
  • Питання техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежної охорони за умов виконання обов’язків на дому.
  • Документальне оформлення роботи на дому.

  • Детальний аналіз імовірних і «неймовірних» помилок у трудових книжках. Приклади виправлення помилок. Помилки, які можна не виправляти, та помилки, які виправити неможливо.
  • Переходимо на електронні трудові книжки.

  • Як оформити практиканта на підприємстві: правила, принципи та ризики.
  • Табелювання, зарплата, нарахування та відображення у звітах.
  • Неповнолітній працівник: оформлення та згода батьків.
  • Пільги неповнолітнім працівникам.

  • Планові перевірки з питань дотримання норм трудового законодавства та позапланові інспекційні відвідування.
  • Розміри штрафних санкцій за порушення! Коли є шанс на виправлення?

Є запитання? Замовляйте дзвінок - менеджер компанії зв'яжеться з вами найближчим часом!

Замовити зворотній дзвінок

Контакти компанії

Клуб бухгалтерів "Меркурій"

м. Київ, вул. В. Гетьмана, 27, оф. 74

телефон КОНТАКТ-ЦЕНТРА:

0 800 750 570 (багатоканальний)

телефон (Київ):

+38 (044) 221 05 57

Кращі заходи

Щоб отримати доступ до свого кабінету, увійдіть в систему за допомогою логіна / пароля, які ми надіслали вам по email або зверніться до менеджера компанії.