- Положення про автотранспорт на підприємстві: чому його потрібно складати обов'язково.
- Як розділити «господарське» та «приватне» використання автотранспорту підприємства та чому важливо це робити?
- Які документи можуть знадобитися для оформлення роботи автотранспорту на підприємстві та в яких випадках?
- Коли ТТН є обов'язковим документом для перевезення (види, форми ТТН та їх «замінники»)?
- Затверджена чи довільна форма ТТН: як зробити правильний вибір?
- Бензин для власних потреб: талони, карти, ємності. Спосіб придбання визначає облік.
- У яких випадках варто подбати про реєстрацію платником паливного акцизу та що робити, щоб їм не стати?
- Хто повинен мати ліцензію на зберігання пального та як це зробити за спрощеною процедурою?
- Чи варто списувати бензин за нормами? На які норми можна орієнтуватися для управлінських, податкових і бухгалтерських цілей?
- Норми № 43: для кого цей документ обов'язковий, аргументи «проти» документа в податковому обліку.
- Судова практика та позиція податківців щодо понаднормового списання ПММ.
- Чи доцільно використовувати «свої» норми та як це правильно зробити, розробляючи для підприємства власне Положення про облік ПММ?
- Наднормативна витрата бензину та бензин для власних потреб працівників: що з акцизом? Чи є ризики?
- Бухгалтерські особливості в «ремонтних» та «обслуговуючих» заходах, вплив на податковий результат.
- Чи потрібно виводити з експлуатації автомобіль, що підлягає ремонту?
- Періоди, коли в податковому обліку не нараховується амортизація: акценти документального оформлення та новації Законів №466 та №786.
- Нормативні документи, що регулюють цю сферу.
- Первинні документи для обліку шин і акумуляторів.
- Чи потрібно застосовувати норми в податковому обліку для обліку та списання шин і акумуляторів.
- Обліковий цикл шини та акумулятора від придбання до списання: вибір оптимальної облікової схеми для сприятливих податкових наслідків.
Є запитання? Замовляйте дзвінок - менеджер компанії зв'яжеться з вами найближчим часом!